Obieg dokumentów w firmie

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Obieg dokumentów w firmie

Re: Obieg dokumentów w firmie

Post autor: tezz253 » 23 maja 2017, o 11:11

Ja zawsze mam problem z obiegiem dokumentów, od wielu miesięcy próbuję usprawnić proces przesyłu informacji i powiem wam, że sporo czasu idzie na to główkowanie. Chyba będę zmuszona sięgnąć po radę specjalistów i poprosić ich o pomoc. W necie znalazłam m in ofertę Sas.com którzy oferują takie programowanie do firm i wielkich przedsiębiorstw. Najbardziej zależy mi na tym, żeby pracownicy między sobą się komunikowali bo pracują zdalnie. Strasznie trudno mi to ogarnąć, bo z ich strony też nie widzę chęci, żeby nauczyć się obsługi nowego oprogramowania.

Re: Obieg dokumentów w firmie

Post autor: Maja5 » 1 maja 2017, o 19:37

Mi do obiegu dokumentów w firmie wystarcza program: https://afaktury.pl/ . Ma do niego dostęp ta osoba, która jest upoważniona. Może sprawdzić o każdej porze i z dowolnego miejsca np. stan magazynowy.

Obieg dokumentów w firmie

Post autor: karolina987 » 13 mar 2017, o 11:22

Jak u was w firmie wygląda obieg dokumentów? Korzystacie z tradycyjnych rozwiązań czy nowoczesnych jak elektroniczne dokumenty? Przeczytajcie ciekawy artykuł o inteligentnym obiegu dokumentów w firmie http://drukwfirmie.pl/4855-sendys-intel ... w-w-firmie.

Na górę